Vi har markedsført boliger på vegne av våre kunder i mer enn 15 år.
Den erfaringsbaserte kunnskapen vi sitter på kan du få tilgang til gjennom strategisk og taktisk rådgivning, og er spesielt verdifull i markedsføring av nye boliger.
«Vi skaper lønnsomhet og vekst for våre boligkunder».
Hvordan skal et eiendomsprosjekt presenteres, og hvilke kanaler skal vi bruke i markedsføringen for å skape interesse og salg?
Vi fokuserer på et tydelig og nøye planlagt kommunikasjonsløp som dekker de fasene kjøperne går gjennom når de skal kjøpe seg ny bolig:
For å passe på at vi er til stede for kundene gjennom alle disse fasene blir riktig kanalvalg til rett tid helt avgjørende. Vi utvikler en kanalstrategi som passer kundens plassering i trakten og styrer deretter. Digital og smart annonsering er kritisk for å nå ut til boliginteressentene.
Vi leverer innen disse områdene:
En av de største utfordringene for eiendomsutviklere og eiendomsmeglere knyttet til digital markedsføring er mangelen på totaloversikt over kanalene og kanaleffekt. Med vårt analyse- og kanalverktøy løser vi utfordringene på en sømløs og effektiv måte.
NXT 360 er et unikt kanal- og nettsideverktøy der vi samler alle dine kanaler og data i ett og samme «bolig-dashboard». Et unikt sporings- og analyseverktøy som gir våre kunder bedre kontroll på hvem som besøker bolignettsiden, hvor den mest verdifulle trafikken kommer fra, hvordan nettsiden rangerer i søk, og status på teknisk stand på nettsiden. Boligoptimalisering og A/B-testing er noe vi alltid jobber med for å skape mer lønnsomhet og vekst for våre kunder. Våre kunder kan i realtid følge med på A/B-kampanjetesting i de ulike kanalene direkte i dashboardet, i stedet for å måtte vente i mange dager eller uker på responsen.
Med vårt bolig- og analyseverktøy får du oversikt over:
Enklere, mer oversiktlig og mer lønnsomt blir det ikke!
SEM (Search Engine Marketing) eller søkemotormarkedsføring, er prosessen der man leder trafikk fra annonser på søkemotorer som Google og Bing til ditt nettsted.
Vi hjelper deg så boligkjøperne skal finne dine boligprosjekter.
Å være tilgjengelig og enkel å finne på nett er viktigere enn noen gang. Over 90% av alle beslutninger som fattes av bedrifter eller private starter i søkemotoren.
Google er vår viktigste kilde for informasjon og det er helt sentralt at innholdet ditt dukker opp når kunden gjør et søk etter dine tjenester eller produkter.
For å komme organisk høyt opp på Googles resultatliste må man optimalisere innhold og nettside. Dette heter søkemotoroptimalisering, eller Search Engine Optimization (SEO). NXT kan gi råd, tilpasse tekniske løsninger og/eller levere søkemotoroptimalisert innhold til dine nettsider.
Vi hjelper deg så boligkjøperne skal finne dine boligprosjekter.
Facebook og Instagram er to gode sosiale kanaler for å synliggjøre dine boligprosjekter. Her kan du «selge» boligdrømmen og lede målgruppen til din nettside/boligvelger.
Begge kanalene har gode segmenteringsmuligheter for å drive trafikk til din boligside eller for bestilling av boligkatalogen.
Vi hjelper deg så boligkjøperne skal finne dine boligprosjekter.
Våre produksjonsledere er spesialister innen all form for grafisk produksjon og distribusjon, og kan hjelpe deg med alt fra å produsere boligprospekter, DM, bilag i avis eller det som skulle være av bannere, reklameseil eller skilt til byggeplassen.
Når det kommer til bolig- og eiendomsprospekt så skal det være noe mer enn en trykksak. Prospektet skal gjenspeile kvalitet og selve BoligDrømmen! Det starter med et tidsriktig og tiltalende design til papirkvalitet, papirtykkelse, overflatebehandling, bildebehandling til trykk, og trykkmetode. Det er ikke noe som er så herlig tiltalende som et boligprospekt det oser kvalitet og kjøpslyst av.
Boligprospekter er et av de viktigste salgsverktøyene en eiendomsmegler har ved salg av eiendom. NXT har lang erfaring med utvikling og produksjon av prospekter. Vi kan produsere og levere trykksaker ekstremt raskt og effektivt – noen produkter på dagen om nødvendig. Vi vet hva som skal til for at den potensielle boligkjøperen tar med seg «boligdrømmen» hjem.
For dere som ønsker å utmerke dere spesielt leverer vi flotte, eksklusive prospekter med PP-folie i matt eller blank utførelse, foliepreg eller blindpreg. Foliepreg med for eksempel metallic-folie gjør overflaten på prospektene spesielt flott. Blindpreg er en annen spennende teknikk hvor for eksempel logoen eller emblemet på et prospekt kan utheves eller senkes i papiret og gi et kult uttrykk. UV-spotlakk er blank eller matt lakk som fremhever deler av prospektet og skaper en fresh effekt – her er det bare fantasien som setter grenser!
Er du opptatt av miljø og bærekraftmål og har et ønske om en bærekraftig profil, så kan du lese mer om vårt unike bærekraftkonsept og hva våre spesialister kan hjelpe deg med.
Visste du at
Når planter som korn, ris, mais og sukkerrør høstes inn og behandles, kan bare 20% av planten brukes som mat, og de resterende 80% består av stilker og blader (landbruksavfall)? Dette betyr at bønder i utviklingsland vanligvis kun får inntekt for 20% av planten de høster inn. Resterende blir oftest brent. Men, du kan utgjøre en forskjell ved å produsere dine neste boligprospekter med vårt bærekraftkonsept.
Velg et papir der du bidrar til å redusere fattigdom
Landbruksavfallet og planteavfallet – det som er igjen etter bøndene har høstet inn avlingene sine – bruker vårt papir. Dette betyr at bønder får økonomisk kompensasjon for 100% av plantene sine, i motsetning til 20% som er det vanlige der det resterende 80% jordbruksavfall fra innhøstingen brennes.
FNs Bærekraftmål nr. 1 er å utrydde fattigdom i verden
Ved å velge vårt papir som materiale for emballasjen og trykte materialer, kan du ha en betydelig innvirkning på velstanden til bønder i utviklingsland som India og Columbia.
Reduser CO2-avtrykket ditt med opptil 47% med dette papiret
Som tidligere nevnt blir landbruksavfall etter innhøsting oftest brent. Vårt papir benytter seg av disse verdifulle ressursene og bruker landbruksavfall som råstoff for papir og papp. Slik utnyttes samme anlegg og samme stykke land til både anskaffelse av mat så vel som råstoff for papir og papp. I et økologisk perspektiv er dette både rasjonelt og logisk.
Hvorfor ikke produsere ditt neste prospekt på verdens mest bærekraftige papir, og samtidig vise dine boligkjøpere at dere tar et miljøansvar?