Kombinasjonen mellom strategi, innsikt, design, tech og markedsføring differensierer oss fra våre konkurrenter. Hos oss får du alt du trenger samlet på ett sted.
«Vår oppgave er å hjelpe eiendoms- og boligutviklere med å skape lønnsomhet og vekst»
Hvordan kan du skape et boligprosjekt som skiller seg ut, og som gjør at boligkjøperen velger nettopp ditt prosjekt fremfor et annet?
Vi har gjennomført boligprosjekter fra A-Å i mer enn 15 år. Noen kunder velger å bruke oss på enten hele eller deler av leveransen. Et godt gjennomtenkt konsept vil bidra til å gjøre ditt eiendomsprosjekt til en suksess. Prosessen vår er skalerbar, enten du har et boligprosjekt på 20 leiligheter, eller et på 300 leiligheter.
Dette gjør vi i et boligprosjekt:
Når du skal i gang med et boligprosjekt er det smart å involvere oss fra start. Vi er med for å planlegge og se på hvilken strategi og retning du skal legge for å treffe målgruppene dine riktig.
For å skape en tydelig merkevare og en gjenkjennelig identitet lager vi en visuell profil. Profilen skal underbygge strategien for å treffe målgruppen.
Boligprosjekter som går over flere år kan også oppgraderes underveis for å tilpasse seg prosjektet og samtiden. Sørenga-prosjektet er et godt eksempel på dette. Der utviklet vi en helt ny profil etter at prosjektet allerede hadde vært i salg i mange år. Dette fordi profilen og tone of voice var utdatert og trengte en modernisering for å appellere til tiden vi var i.
Vårt eget tech-utviklerteam jobber kontinuerlig med innovasjon og utvikling, og driver digitaliseringen innen eiendomsbransjen. Vårt mål er å være markedsledende innen PropTech-løsninger. Vi leverer teknologiske løsninger som:
Hvordan skal et eiendomsprosjekt presenteres, og hvilke kanaler skal vi bruke i markedsføringen?
Vi fokuserer på et tydelig og nøye planlagt kommunikasjonsløp som dekker de ulike fasene kjøperne går gjennom når de skal kjøpe seg en ny bolig:
For å passe på at vi er til stede for kundene gjennom alle disse fasene, blir riktig kanalvalg til rett tid helt avgjørende. Vi utvikler en kanalstrategi som passer kundens plassering i trakten, og styrer deretter.
Vi leverer innen disse områdene:
Alle boligprosjekter har det samme målet: Selge flest mulig enheter fra salgsstart! For å gjøre det må man ha en rikelig mengde interessenter, være til stede for kundene gjennom prosessen, og man må ha gode verktøy – slik som en god nettside (alfa og omega) – og ikke minst boligvelger. De aller fleste bruker boligvelgeren som sitt verktøy for å finne boligen de skal kjøpe. En intuitiv, brukervennlig og godt designet boligvelger kan være utslagsgivende for om kundene faller av eller ikke.
Vår produksjonsavdeling er spesialister på all grafisk produksjon og distribusjon.
Fortsatt er fysiske boligprospekter en viktig del i et eiendomsprosjekt – lekre, delikate prospekter med rett papirkvalitet som overflatestruktur, gramvekt, bulk, form, og farger er faktorer som spiller inn, og som vi vet selger. Prospektet skal ose av kvalitet og gjenspeile drømmen om ny bolig.
Vi leverer inne disse områdene: